četrtek, 18. marec 2010

iCozy

ker k nobel gedžetu paše kjut oblekca.




moj stari plašč, ki se je tri leta valjal po omari, je dobil nov smisel. fotke niso vrhunske, v živo je lušnejše.

6 komentarjev:

  1. Oh, prav škoda da Maša ne piše več, kot le testni vnos in enega krasnega cozy-a :)

    Ti odgovarjam tule, ker upam, da komentarji priletijo na tvoj mail. Brckoti so ves čas v ponudbi. Na strani, ki je sicer še v delu, www.dzzz-kranj.si sta povezavi ena na FB in ena na mojpes.net forum, kjer so kranjčanke zaenkrat predstavljene in tam so tudi fotke brckotov. Na strani je tudi kontakt za naročilo :)

    Mačja hiša oz. njihova trgovina Super Čombe pa trenutno ponuja kiker (isti koncept), za prav določen namen: http://www.supercombe.si/161-pomurske-muce

    OdgovoriIzbriši
  2. Maša, seveda sem ?zabila na obljubo o zvrnjenem jabolčnem-ginger kejku...ampak se tudi spomnila!!! Če mi zaupaš mail ti ga pošljem (imam sken).

    Baj,baj!

    OdgovoriIzbriši
  3. maša hvala za komentar!
    oblikovanja nisem študirala, vse, kar znam, sem se naučila sama. hvala veš, za kompliment :)

    OdgovoriIzbriši
  4. very cute & fashionable!

    http://xoxo-carolinalove.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši